!گيس گلاب آشپز مي شود
.هر گونه استفاده تجاري از مطالب اين وبلاگ بدون اجازه ممنوع است. استفاده از مطالب اين وبلاگ در تمامي سايتها با ذكر ماخذ بلامانع است



Wednesday, December 25, 2002

دوست عزيزي ميل زده و از من خواسته غذاهاي كم خرجتري رو اينجا آموزش بدم.
اين گروني ظاهري غذاهاي وبلاگ من كم كم داره به يه مشكلي تبديل مي‌شه. من يادمه اين مسئله رو قبلا توي وبلاگ «گيس‌گلاب» توضيح داده بودم و تشريح كرده بودم كه بسياري از غذاهايي كه من آموزش مي‌دم از غذاهاي ايروني ارزونتر و كم دردسر‌تر در مياد اما چون ما معمولا بسياري از مواد لازم براي غذاهاي ايراني رو داريم اين دردسر و يا هزينه به نظر نمي‌ياد.
از طرف ديگه، بين غذاهايي كه من در وبلاگم تا حالا داشتم، چندتاشون بسيار ساده و كم هزينه بودن كه مي‌تونيين امتحانشون كنيد.
در هر صورت به اين دوست عزيزمون بايد بگم : چشم! سعي مي‌كنم غذاهاي ساده و سريع بيشتري در وبلاگم آموزش بدم.

سميراي عزيز، دوست ديگري بوده كه ميل زده بود و خواسته بود كه اولا غذاها رو بشكل ساده‌تري توضيح بدم و مراحل ساخت رو شماره بندي كنم تا مبتدي‌ها راحتتر باشن، ثانيا، فوت و فن‌هاي آشپزي رو هم آموزش بدم.
در مورد تقاضاي اولشون بايد بگم كه من مراحل ساخت غذاها رو در وبلاگم مرحله بندي كردم كه ايشون مي‌تونن ببينن و نظرشون رو بدن. اميدوارم كه به اين شكل، كار كمي راحتتر شده باشه. ضمنا، مدتي است كه من قصد دارم بخشي براي آموزش آشپزي، از ساده‌ترين‌ها مثل نيمرو و املت تا غذاهاي ويژه‌ي مهماني قرار بدم. اگر وقتي باقي بود و منقاضي اين بخش زياد بود، حتما اين بخش رو هم شروع مي‌كنم.
اما بخش ديگه درخواستشون. بخش نكته‌هاي آشپزي كه به قول ايشون فوت و فن‌هاي آشپزي در اون جمع‌آوري خواهد شد بزودي راه‌اندازي خواهد شد. اميدوارم راه‌اندازي اين بخش سميرا خانوم رو راضي نگه داره.

و در انتها عذر مي‌خوام كه پاسخ دوستان رو در وبلاگم منعكس كردم.



.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................
Comments: Post a Comment

Home