!گيس گلاب آشپز مي شود
.هر گونه استفاده تجاري از مطالب اين وبلاگ بدون اجازه ممنوع است. استفاده از مطالب اين وبلاگ در تمامي سايتها با ذكر ماخذ بلامانع است



Saturday, August 23, 2003

مشكل وبلاگ من حل شد. در مورد اين حادثه در وبلاگ گيس گلاب خواهم نوشت. پس در اين مورد صحبتي نمي‌كنم.
امروز «جشنواره شكلات و شيريني و بستني» برگزار شد. مديريت اين برنامه اتفاقا بر عهده يكي از دوستان وبلاگ نويس ما، «خانوم طلا» عزيز بود. من راستش نتونستم اين جشنواره رو ببينم تا گزارشي براتون بنويسم. نه اينكه تنبلي كرده باشم. تا جلوي در موسسه محك هم رفتم اما اونقدر تراكم جمعيت زياد بود كه دست خالي برگشتم و عطاي ديدن اين جشنواره رو به لقاش بخشيدم. گذشته از ايراد كوچكي كه در نامگذاري اين جشنواره وجود داشت و من مستقيما با خود خانوم طلاي عزيز مطرح كردم، چند عيب ديگه هم وجود داشت كه بايد بگم :
1 - آدرسي كه اعلام شده بود اصلا گويا نبود بطوري كه من و عده ديگه‌اي از مردم مجبور شديم براي رسيدن به محل جشنواره اتومبيل رو در جاي دوري پارك كنيم و مسير نسبتا طولاني رو پياده روي كنيم.
2 - دوستان عزيزمون گويا جشنواره كوه پيمايي برگزار كرده بودن چون اغراق نيست اگه بگم بالاتر از ساختمان محك (از نظر ارتفاع) ديگه ساختماني وجود نداشت و بعد از ساختمان فقط كوه بود و بس.
3 - اين جشنواره رو بايد نوعي Fashion ناميد. چون ظاهرا عده زيادي براي نمايش خود و سر و وضعشون و عده زيادتري براي تماشاي اونها اومده بودن. البته اين اصلا بد نيست چون تونسته بودن محيط مفرحي حداقل براي من ايجاد كنن، اما حداقل دوستان برنامه ريز، مجل بزرگتر يا روزهاي بيشتري به اين جشنواره اختصاص مي‌دادن تا علاقمنداني مثل من، به روزشون هدر نره.
اما از همه اين ضعفها گذشته، اميدوارم جشنواره خوبي بوده باشه و دوستان خير ما به اهدافشون رسيده باشن و در جشنواره (بخوانيد بازار خيريه) هاي آتي تمامي ضعفها رو برطرف كنن.
راستي! دوستاني كه در مورد موسسه محك اطلاعاتي مي‌خوان مي‌تونن اون رو اينجا پيدا كنن.


.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................
Comments: Post a Comment

Home