!گيس گلاب آشپز مي شود
.هر گونه استفاده تجاري از مطالب اين وبلاگ بدون اجازه ممنوع است. استفاده از مطالب اين وبلاگ در تمامي سايتها با ذكر ماخذ بلامانع است



Tuesday, June 15, 2004

سلام!
مي‌دونم که خيلي وقته ناپديد شدم. البته الحمدالله که اونقدر طرفدار دارم که تا حالا هزار نفر با تلفن و نامه ازم احوالپرسي کردن که نکنه بلايي سرم اومده باشه!
راستش اين روزها به شدت درگير کار و پروژه هستم و شايد باور نکنيد که از بعد از عيد تا حالا هنوز وقت نکردم سراغ يه سايت مربوط به تغذيه برم چه برسه که چيزي هم بنويسم. اين در حاليه که کامپيوتر محل کارم بصورت دائم به اينترنت وصله و خونه هم يه اکانت نامحدود دارم!
به هر صورت در اولين فرصت مطالب هر دو وبلاگ آشپزي‌ام رو آپديت مي‌کنم.
و همينطور دو وبلاگ ديگه‌ام رو.


.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................
Comments: Post a Comment

Home