!گيس گلاب آشپز مي شود
.هر گونه استفاده تجاري از مطالب اين وبلاگ بدون اجازه ممنوع است. استفاده از مطالب اين وبلاگ در تمامي سايتها با ذكر ماخذ بلامانع است



Sunday, August 01, 2004

خب! بلاخره من هم صاحب سايت شدم!
بچه‌هاي سايت گردون زحمت کشيدن يه Domain و يه مقدار فضا بهم هديه دادن و حالا نوبت منه که يه سايت خوب داشته باشم.
قصد دارم يه مجله اينترنتي آشپزي راه بندازم. از تمام کسايي که تا اينجا با من بودن تشکر مي‌کنم و ميخوام که اگر نظري يا پيشنهادي دارن توي نظرخواهي اين مطلب بنويسن يا با ميل برام بفرستن.
منتظر خبر انتشار مجله اينترنتي گيس‌گلاب باشيد.


.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................
Comments: Post a Comment

Home