!گيس گلاب آشپز مي شود
.هر گونه استفاده تجاري از مطالب اين وبلاگ بدون اجازه ممنوع است. استفاده از مطالب اين وبلاگ در تمامي سايتها با ذكر ماخذ بلامانع است



Tuesday, April 29, 2003

سميرا خانومي ميل زده كه من فوت‌هاي آشپزي رو هم آموزش بدم. بايد بگم چشم. توي فكرش بودم كه بخشي هم براي اين كار بزارم و تجربيات خودم و يا ديگران رو بنويسم.
ايشون در ادامه گفتن كه من غذاهام رو ساده‌تر آموزش بدم!
راستش من تا حالا فكر مي‌كردم خيلي ساده مي‌نويسم اما ظاهرا اينطور نيست. بايد تجديد نظري در شكل نوشتنم داشته باشم.
ببينم! جز سميرا خانوم، كس‌ ديگه‌اي هم با سبك نوشتن من مشكل داره؟


.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................
Comments: Post a Comment

Home